úterý 13. října 2015

ONE DRESS, TWO WAYS


Ahoj všichni :), dneska bych Vám ráda ukázala 2 různé outfity, které obsahují šaty z Primarku.

Tyto šaty jsem objevila asi před měsícem, když jsem byla v Drážďanském Primarku a celkem jsem váhala, jestli je vůbec využiji. Nakonec jsem si je tedy vzala a dobře jsem udělala. Nosím je hrozně ráda a kombinuji je různě. Je to takový basic kousek, takže ve fantazii se meze nekladou. Já jsem se rozhodla Vám 2 mé outfity dnes ukázat :).




První outfit je úplně jednoduchý, Skládá se z již zmíněných šatů a výrazného náhrdelníku. K šatům jsem si obula boty na celkem vysokém podpatku (aspoň pro mě určitě, protože spíše holduji teniskám). Ale díky celkem vysoké platformě jsou celkem pohodlné a hlavně vypadají skvěle.


Šaty - Primark
Boty - Lasocky - CCC
Náhrdelník - tuším New Yorker, ale jistá si nejsem



V druhém outfitu jsem šaty zastrčila do boyfriend kalhot a na nohy jsem obula tenisky. Tohle oblečení je pro mě více typické a cítím se v něm opravdu dobře.


Padnoucí roztrhané džíny jsem sháněla opravdu dlouho, ale bez úspěchu. Tak jsem jednoho dne vzala nůžky a udělala jsem si je sama.

Šaty - Primark
Džíny - Cross
Boty mám již hrozně dlouho a značka je ošoupaná, takže vůbec nevím odkud jsou, ale určitě by se hodily také Coversky nebo Vansky :)

Tak co říkáte? Jaký outfit se Vám líbí víc? :)

Nakonec ještě jedna fotka s mým asistentem :D.

12 komentářů:

  1. I like how you combine clothes and the combination of colors that you choose. And lovely pictures!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpovědětVymazat
  2. Viac sa mi tie šaty páčili ako tričko, aj sa ti tento štýl viac hodil. Budem rada, ak sa aj ty pozrieš na môj blog, kde prebieha momentálne giveaway o zaujímavé ceny.

    Bari Bircak GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Mám naprosto dokonalé džíny! Ty bych si ve svém šatníku také dokázala představit :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  4. nice :) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  5. Sympatičtější je mi ten druhý outfit s jeansami. Ale myslím, že jinak jsou šaty super úlovek! :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
  6. Oba jsou krásné, jen škoda, že už na ně není tak skvělé počasí, že? :(

    OdpovědětVymazat
  7. První lezerni outfit s boyfriend jeans je super!!:)

    OdpovědětVymazat
  8. šaty se mi líbí, taky jsem se na ně v Primarku dívadla.. Co je ale ještě super, tak jsou ty boyfriendy, které ti velmi sedí. :)
    http://chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  9. Oba dva outfity jsou super, ale ty boyfriendy ti skvěle sednou! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Outfity se ti povedly oba dva. Já jeany boyfriendky nemusím, cítím se v nich divně ale tobě sluší.

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý využití šatů, hezký :)

    OdpovědětVymazat