středa 14. října 2015

LIFE IS TOO SHORT TO WEAR A BAD LIPSTICK

Nikdy bych neřekla, že rtěnkám takhle propadnu. Musím mít každý odstín a zkusit každou značku. Ráda je nosím podle nálady, nebo jimi dolaďuji outfity.




 Nejlepší by samozřejmě bylo, kdybychom měli ke každé rtěnce hodící se konturku. Ale to je docela problém. Nejenže by se nám každý kousek v naší sbírce ještě o něco prodražil, ale i sehnat barvu, která dokonale padne, je někdy docela problém. Když však rty na nasení barvičky připravíme, obejdeme se i bez ní. 


Nejlepší je, když potřeme balzámem a necháme ho vstřebat. Přebytek pak ze rtů setřeme a můžeme nanášet. Já nejradši používám EOS, nebo balzám od Neutrogeny. 


Tak něco málo k mým oblíbencům:


303 APOCALIPTIC

Maliny, maliny, maliny... To je to, co si vybavím, když je někde řeč o této tekuté rtěnce od Rimmelu. Nejenže má barvu jako čerstvé maliny, ale přijde mi, že tak i dokonce voní. A to je opravdu pecka!

Rimmel - 120 Be bold
Klasika všech klasik. Červená s matným finishem. Ta nesmí chybět žádné z nás. Nebo se snad mýlím?! :)


Teď něco příjemného a nenápadného. Taková je 32 od Bourjois. A navíc krásně voní a dlouho vydrží.


420 In with coral (vlevo) a Berry much
Rtěnky od Maybelline jsem zkusila poprvé a hrozně jsem si je zamilovala. Až tak, že jsem si druhý den běžela pro další odstín. Jsou krásně sametové a matné. Navíc jdou sehnat velice levně, protože na ně Rossman mívá hodně často slevu. A ještě mají hrozně roztomilé názvy. :)


Kate od Rimmelu jsou kapitola sama o sobě. Už jsem o nich psala jednou (zde) a nevím, co víc bych k nim řekla. Asi jen to, že mít 4 je rozhodně málo :( :D.
09
16
110
06
Myslím, že odstíny jsou vážně bombastické a považuji je za jedny z nejlepších rtěnek vůbec.

Astor 003 - Cheeky
Mým posledním oblíbeným kouskem je tato rtěnka od Astoru, která má opravdu nádherný design. Barva je korálová a na rtech drží jako přibitá. 





Jsem ráda středem pozornosti, proto jsem si pořídila tento výstřední kousek. Rtěnku od Makeup Revolution, která bohužel žádnou velkou revolucí není. Nechtělo se mi do této barvy moc investovat, protože jsem si nebyla jistá, jestli snesu pohledy ostatních, když ji nosím (a že se skutečně všichni otáčí :D). No, pohledy snesu, ale vůni a výdrž rtěnky rozhodně ne. Přijde mi, že je snad vyrobená z voskovek, protože smrdí úplně stejně a to mi tedy hodně vadí. A to, že vydrží asi tak 5 minut, o tom snad radši ani nemluvím. 
Příště raději zainvestuji do něčeho nerevolučního. 


Tak a to je pro dnešek všechno.. Po všem to odličování a nanášení dalších odstínů se mi rty trošku rozedřely, tak doufám, že to aspoň za něco stálo. Ale co by nespravil EOS, takže já mám společnost pro dnešní večer jasnou.. :)


Mějte se krásně, Nikča <3

12 komentářů:

  1. Krásný článek :) máš moc hezkou sbírku a moc se mi líbí, jak jsi to nafotila a popsala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš veľmi pekné rúže. A obdivujem aj to že koľko ich máš :D Každopádne super článok :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sbírka :) Líbí se mi, že máś i pár odvážnějších kousků :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné rtěnky! Nejvíce mě zaujala asi ta sytě červená, ale fialová vypadá taky bezva, i když ta je trošku odvážnější :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Hi dear!!!I'm a new follower,,,Would you like to follow me on my blog?I'm waiting for you.
    These lipsticks are amazing :-)
    Kises from Italy
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/
    Facebook https://www.facebook.com/alespinkfairytale

    OdpovědětVymazat
  6. Hi dear!!!I'm a new follower,,,Would you like to follow me on my blog?I'm waiting for you.
    These lipsticks are amazing :-)
    Kises from Italy
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/
    Facebook https://www.facebook.com/alespinkfairytale

    OdpovědětVymazat
  7. Hi dear!!!I'm a new follower,,,Would you like to follow me on my blog?I'm waiting for you.
    These lipsticks are amazing :-)
    Kises from Italy
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/
    Facebook https://www.facebook.com/alespinkfairytale

    OdpovědětVymazat