sobota 31. října 2015

HALLOWEEN

Dostala jsi pozvání na halloweenskou párty, ale nevíš, co za masku si vezmeš? 
Vážně..?
Tak tohle je článek přímo pro tebe!



Halloween se v u nás sice moc neslaví, ale tématické párty jsou snad v každém větším městě a pokud se nějakou chystáš navštívit, určitě by ti neměla chybět maska. Já zrovna moc krvavým obličejům neholduji a taky jsem chtěla zkusit něco, co dokážu udělat z toho, co mám doma. No a vznikl tenhle klauník.

Začala jsem zvýrazněním obočí a černými trojúhelníčky nad ním. Používala jsem linky ve fixu od značky P2 a na obočí jsem použila tužku od stejné značky.




Dále jsem použila černý stín z paletky Sleek a drobnější detaily doladila tekutými linkami.




Na spodní část obličeje jsem ještě použila bronzer a vrchní poprášila bílým stínem, aby kontrastovaly.







A co jiného na rty pro klauna, než červenou rtěnku..? 
Ta je rozhodně potřeba!!


Účes pro toto líčení není nic složitého, stačí si udělat dva bláznivé culíčky a můžeme vyrazit!

Tak co..?
Chystáte se letos na nějakou halloweenskou párty..?
N.

1 komentář:

  1. Super nápad, moc se ti to povedlo :) já se na žádnou halloweenskou party nechystám :)

    OdpovědětVymazat