pondělí 12. října 2015

CAN’T LIVE WITHOUT YOU

Dneska bych Vás ráda seznámila s produkty, bez kterých nedám ani ránu a pravděpodobně jim budu do konce svého života věrná. Většinu z nich jsem objevila zcela náhodou, ale najdou se zde i některé položky, které jsou si zakoupila na základě doporučení ať už mých kamarádek, nebo například blogerek. 



Nejdříve bych asi začala takovou klasikou a tou je NAKED 2. Všude vychvalovaná paletka od značky URBAN DECAY, která je podle všech nenahraditelná. A musím uznat, že je to pravda. Nikdy jsem nenarazila na lepší, máslovitější stíny, které zároveň vydrží na víčku celý den. Za mě obrovský palec nahoru. 



Další paletka, kterou bych ráda vyzdvihla je od značky sleek. Cenově je v porovnání s naked někde jinde, ale je také výborná. Lehce práší, ale to jí za tu cenu odpustím :). Já vlastím paletku sunset a pevně doufám, že jí v budoucnu přibude sestřička nebo bráška.


Dalším velkým pomocníkem z dekorativní kosmetiky je gel na obočí od značky alverde. Obočí krásně zafixuje a dodá mu trošku barvy. Přesně to, co potřebuji. :)

Odstín 01 blond

Rtěnky naprosto miluji. Proto jich mám doma spoustu. Kdybych měla vybrat ty nejlepší, budou to určitě rtěnky Kate od značky RIMMEL. Drží naprosto perfektně a jsou k k dostání v každé větší drogerii.



Olej od SYOSSU jsem si koupila, protože byl ve slevě a mě došel můj oblíbený od PANTENE, který už se bohužel nevyrábí, Nečekala jsem od něj žádné velké zázraky, ale opak byl pravdou. Tenhle přípravek rozhodně JE jeden veliký zázrak. Mám po něm vlasy krásně voňavé a vyživené. A také je ještě o chloupek lepší než ten, který jsem používala doposud. 



Posledním přípravkem, který bych doporučila, je tato micelární voda od značky VICHY. Mám hodně citlivou pleť obzvlášť v okolí oči, proto bylo peklo sehnat něco, co by mě při odličování nepálilo. Po dlouhém zkoušení přípravků z drogérie jsem zamířila do lékárny a tam si koupila tuto vodu. A dobře jsem udělala odličuje perfektně, je jí potřeba jen malinko a vůbec mi nedráždí pleť-prostě trefa do černého.


           

A co vy a vaše oblíbené kosmetické produkty? :) Za co byste dali ruku do ohně.. ?

21 komentářů:

  1. Taky se odhodlávám, že si koupím Naked 2!!!
    Máš hezký blog, těším se na další příspěvky! Tak šup šup !
    http://elenvankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Na Naked 2 neustále pokukuji :) Jinak jsem si celkem oblíbila paletky od Sleek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky nějakou dobu odhodlávala,ale když měli v sephoře 20% slevu na vše, tak jsem neváhala a nelituji :) Teď pokukuji po naked smoky, ale kvůli ceně asi také sáhnu po nějaké od sleek :)

      Vymazat
  3. Naked, prostě klasika :)) pokud budeš takhle pokračovat, budeš mít super blog! :)) Jen tak dál! Jsem tvou novou čtenářkou, budu ráda, když bude i tou mou :))

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Strašně mě tvůj komentář potěšil. Tvůj blog jsem navštívila a také máš o jednu čtenářku navíc ;)

      Vymazat
  4. mrkněte na můj blog - móda, jídlo, zdravý životní styl, krása, cvičení, slevy, soutěže, recenze a mnoho dalšího :) buďte pravidelnými čtenáři. :) a doporučujte blog dál. :)
    http://denniesk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek :) paletky od Sleeku a rtěnky od Rimmelu taky zbožňuji :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  6. Tá paletka NAKED ma vždy veľmi zaujímala a vyzerá fakt super ! Pekný článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Ty dvě paletky jsou naprosto dokonalý!! Ty taky jednou musím mít!! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Naked už je úplná klasika, já se moc nemaluji takže nepotřebuju, ale snad všichni lidi ji vychvalují :D Tu paletku od Sleek jsem už tuším také někde viděla, vypadá také moc pěkně. Nějaký gel na obočí si plánuju koupit, a od alverde ještě snad nic nemám, tak bych mohla vyzkoušet.. :D Já mám rtěnky moc ráda, akorát si v těch červených (ty mám nejradši :D) připadám jak hrozná bitch xD, ale i tak je občas nosím... Rimmel má opravdu suprový rtěnky, a jinak ti ta rtěnka moc sluší. :) Micerální vodu používám od Garnier a ten olej od Syoss měla kamarádka na táboře, a opravdu moc krásně voní :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  9. Stíny teda moc nepoužívám, vlastním jen pár základních barev, ale Naked a Sleek jsou prostě klasiky, který na nás koukaj z každýho rohu. :) A ty rtěnky vypadají moc krásně. :)
    Za mě jsou momentálně topovky právě olej od Syoss - ta vůně je neskutečná a micelárka od Dermacolu.
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář. :)
      Micelarku od Dermacolu jsem tedy ještě nezkoušela, protože se bojím sáhnout po něčem jiném, když už jsem toho vyzkoušela tolik :( A nic moc mi nevyhovovalo.. Ale třeba na ni někde narazim a zkusím ji také :)

      Vymazat
  10. Naked paletky jsou fajn, ale celkem práší. to ale neplatí o nové Smoky, ta je super! Rimmel rtěnky jsou za tu cenu parádní!

    Hezké fotky, jen je lépe fotit na denním světle a bez filtrů. Ale to se naučíš :-)

    Veroniky módní deníček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář a děkuji za rady :) Určitě si vezmu k srdci.
      Přemýšlela jsem nad Smoky, ale zdála se mi na mě moc tmavá. Ale jak se znám, tak si určitě koupím i tu :D

      Vymazat
  11. Hezké paletky, to vážně využiješ tolik barev? :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem tak trošku blázen a ráda experimentuji. Takže ano :D.

      Vymazat
  12. UD to prostě umí, vlastním 3 a je skvěla :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nakedky jsou nejlepsi, ja ted touzim po Naked 3 a kdyz tam meli ty 20% slevy, koupila jsem mamce jako darek Naked Smokey a tu jsem si nakonec tak trochu privlastnila :D na Sleek se uz rok divam, ale zatim jsem nepokoupila, ale tak, budou Vanoce.. :D a co se tyce Vichy, tak od nich mam cistici tonikum, micelarku jsem jeste nezkousela, ale tonikum si nemuzu vynachvalit :)

    OdpovědětVymazat