pátek 16. října 2015

BAD DAY #SELFIE OUTFIT

Taky to tak občas máte? Probudíte se a už víte, že dneska to nebude tak, jak jste si představovali... Budík nezvonil, vlasy nejdou upravit, nemůžete za boha najít svoje oblíbené tričko, které zrovna dneska tak nutně potřebujete. 

Prostě den blbec.




Já jsem dneska zrovna takový den měla...
Probudila jsem se se špatnou náladou. Nestihla jsem snídani, takže se moje špatná nálada ještě umocnila. V takový den se těším, až se vrátím domů ze školy a nikdo mě "neotravuje". Ráno na sebe hodím to nejpohodlnější oblečení, které mám a makeup taky neřeším (kdo by ho taky řešil, když se nestíhá ani snídaně - jídlo na prvním místě!! :D).



Ale zkuste myslet pozitivně. Obklopte se lidmi, které máte rádi. Kupte si něco dobrého, nebo si udělejte radost třeba novým tričkem, po kterém už nějakou dobou pokukujete. Je škoda promarnit den jen proto, že se něco nedaří,

Když ani tohle nepomůže, zalezte si do postele, uvařte si váš oblíbený čaj/kafe, koukněte se na váš oblíbený film a udělejte si dobrou večeři nebo oběd. Uvidíte, že to nakonec nebylo zas tak hrozné.


Mějte se krásně a myslete pozitivně!
Nikča <3

3 komentáře: